2009年8月1日星期六

貌似最近开车开得很嚣张

呼,忙着玩的日子过得真快
我倒真的是在家里呆不住的人哈,没事干就是要把车开出去烧油……
想到昨天就觉得很神经,我个新牌仔就那么开着辆不熟的车上了高速去大梅沙,回来遇上堵车不说还跟人抢道,找打啊……然后今天又不小心跑去华强北偏要往华强路,振中路上挤……我觉得我最近没出事真的是巨大奇迹!
思路有点扯远了,不过仔细想想我真的很败家诶~唉,我也不是没想过要限制一下每月的开支,可是就像我现在没办法减肥一样【实在想不明白高中的时候是怎么做到的】……太放纵自己
恩,想到昨天在香蜜湖吃烧烤,围一桌坐下来的人说出去都是名校,却一点也不像该有的社会栋梁的样子
某种意义上说,我【或者我们,,不知道,,,】享受着一种不同于身边学生的叛逆疯狂,自以为了不起,自以为别人都是不懂活着的白痴
其实谁(们)更傻呢
怎样就更superior....呵呵,忍不住的,虚荣,嚣张
什么时候我才能不在意别人的眼光,踏踏实实的过日子?
最近某人病了,仔细体会到,我还是有心的
'Look at me, I care about you.'
although i was drunk that day, i could still remember lots of things. i know you care. and i know i care about you, about my family, about my many friends,, for sure.
Love is such a burden to me then, and now. and i really wanna give up sometimes. just get drunk and sleep on the street,, needn't think about anything.
that's kind of irresponsible.
but why would i have to? why do i have to make my life right?
for me? no, i m not that kind of person that could live and decide for myself, ever since i was a child...so this would lead to another mess...anyways, i'm trying, which sometimes makes me acting like a bitch....
i was talking to my little cousin,,'just try to do something for your mum, grandpa, your not alone.'
my mum was mad at me tonight, for being home late... i have no idea,,, coz i thought coming home for dinner would be a little 'abnormal' to me. why would she still care about being late?
and then i feel so sorry, i should have come home earlier, or, i shouldn't even go out...
ok,,, i got it. the point is, i was being tooooo sensitive.
it's totally nothing...
i have to go,,, sleep

1 条评论: